משלוחים עד הבית תוך 14 ימי עסקים
קולקציה חדשה עכשיו באתר

חגיגות חינה לחתן ולכלה מהוות ציון דרך נפלא עבור זוגות שקושרים את חייהם יחדיו. בחגיגות האלו נהוג להעניק לחתן ולכלה מתנות בעלות משמעות מהמסורת היהודית, ובכל הנוגע לחתן – אי אפשר להתעלות על חבילת חינה מהודרת שכוללת תיק טלית ותפילין עם טלית מהודרת בתוכן. אם אתם מחפשים מתנה שתלווה חתן טרי למשך כל ימי נישואיו – רכשו חבילת טלית ותפילין מהודרת.

תיק טלית ותפילין מעור יוקרתי

עור מהווה חומר גלם שמחזיק מעמד במשך עשרות שנים, ולכן רבים בוחרים בתיקי טלית ותפילין שעשויים מעור. בחנות BH ניתן לרכוש תיק טלית ותפילין מעור יוקרתי, בעבודת יד מופלאה. באתר זמינים לכם שלל עיצובים של תיקי טליתות ותפילין שכל חתן ישמח לקבל בחגיגות החינה שלו. עבור אלו שמעדיפים שלא לרכוש תיקי עור, אנו מספקים גם תיקי טליתות ותפילין מחומר דמוי-עור יוקרתי במיוחד.

אתם יכולים ליהנות משלל עיצובים יוקרתיים בגוונים ומרקמים שונים. מלבד זאת, ניתן לרכוש תיק טלית ותפילין עם ידית נשיאה אופנתית שתאפשר לחתן הצעיר לקחת את התיק לכל מקום ולכל אירוע.

טלית מהודרת בשילוב כסף טהור

בתוך תיק טלית ותפילין יוקרתי, רק ראוי שתהיה טלית מהודרת. בחנות BH תוכלו למצוא טליתות מהודרות מצמר נקי שמעוטרות בעטרה ובפינות בבד קטיפה יוקרתי. הטליתות נעימות במיוחד למגע, והן אינן מחליקות מהכתפיים. חיתוכי הלייזר החדשניים יוצרים בכל טלית מראה מופלא ומוקפד, וכל חתן ישמח להתהדר בטלית שכזו.

הטליתות הייחודיות שלנו מעוטרות במגני דוד מכסף טהור ששומר על מראהו לאורך זמן רב. כל טלית זמינה בעיצוב מותאם אישית, וניתן להתאים את המידה של כל עיצוב לפי מידות החתן.

חבילות חינה לחתן בהתאמה אישית
מתנות לחינה הן מתנות שמלוות זוגות רבים במשך כל ימי הנישואים שלהם, כך שמדובר במתנות בעלות משמעות מיוחדת במינה. כדי להעניק לכל חבילת חינה לחתן מגע אישי, ניתן לבצע התאמה אישית של כל תיק טלית ותפילין, וכן התאמה של טליתות.
על הפריטים האלו ניתן להטביע את שמו של החתן, או מילים אחרות בעלות משמעות ייחודית עבור החתן.
מלבד זאת, אתם יכולים לבחור את צבע הטלית, עובי הפתילים של הטלית, ואפילו את סוג הקשירה. כאן ב-BH חשוב לנו להעניק ללקוחותינו את המוצרים האיכותיים ביותר בכל רכישה מחדש. המוצרים הייחודיים שלנו מעוצבים ביד אומן, ועשויים מחומרי הגלם האיכותיים ביותר. עבור החתן חובב האסתטיקה והאופנה, מדובר בחבילת חינה יוקרתית שהוא יוכל לשאת בגאווה בכל עת.
החינה היא אירוע מיוחד שמכין את החתן והכלה לחיים משותפים, תוך שילוב של מסורות וברכות ייחודיות. אם אתם מחפשים חבילת חינה מיוחדת לחתן – רכשו לו תיק טלית ותפילין עם טלית מהודרת. עם עיצובים מוקפדים, חומרי גלם איכותיים ועבודת יש משובחת, חבילות החינה של BH מהוות את המתנה האידאלית לחתנים המודרניים של היום.