משלוחים עד הבית תוך 14 ימי עסקים
קולקציה חדשה עכשיו באתר

שולחן השבת מסמל בתוכו את קדושת השבת לצד המנוחה המיוחלת שכולנו מחכים לה במהלך השבוע. לצד כוס הקידוש והיין, אחד מסמלי שולחן הקידוש הנודעים ביותר היא החלה הטעימה שבוצעים לפני הארוחה. בין שאתם מביאים את החלה לשולחן לפני הקידוש או אחריו, כיסוי החלה הוא חלק בלתי נפרד משולחן השבת. כדי לעטר את שולחן השבת שלכם בצורה אסתטית, זמינים לכם כיסויי חלה מעוצבים שיהפכו כל ארוחה לחגיגה.

שולחן השבת במאה ה-23

המסורת של כיסוי החלה היא מסורת עתיקת יומין שעוברת מדור לדור, וקשה למצוא בית שאין בו לפחות כיסוי חלה אחד. לאחר ירידת החמה, כל בני המשפחה מתאספים סביב שולחן השבת המעוטר ומתחילים במסורת השבועית הייחודית של קידוש השבת.

בשנים האחרונות עיצוב שולחן השבת הפך להיות משמעותי בבתים רבים שרוצים להיכנס לכל שבת באווירת חג. לצד כלים יוקרתיים ומעוטרים, פרחים טריים, מפיות נאות, וסכו"ם שתענוג לאכול איתו – ישנה חשיבות גם לכיסוי החלה.

נשים רבות נמצאות בחיפוש אחר עיצובים ייחודיים שתוכלנה להניח על שולחן השבת, וכיסוי חלה הוא בהחלט אחד הפריטים החשובים בשולחן הזה. עריכת שולחן לכבוד השבת מאפשר לאורחים ליהנות לא רק משולחן ערוך היטב, אלא גם מתחושת לכידות נעימה כשכולם מסובין יחדיו.

לכן, כדי לתת לשולחן שלכם מגע ייחודי שמאחד יחדיו את כל הפריטים – מומלץ לרכוש כיסוי חלה מהודר שישרת אתכם במשך שנים רבות.

כיסוי חלה איכותי לכל שולחן שבת

ישנם בשוק סוגים רבים של כיסויי שולחן פשוטים שעשויים מחומרים סינטטיים שונים. הכיסויים האלו אמנם עושים את עבודתם, אך הם אינם מחזיקים מעמד לאורך זמן.

לעומתם, ישנם כיסויי חלה איכותיים במיוחד אשר עשויים מבדים טבעיים בשילוב של מרקמים ייחודיים. כיסוי חלה שכזה עשוי בעבודת יד שבמהלכה מקפידים על כל תפר ותפר.

כיסוי חלה איכותי לא רק נראה נפלא על שולחן השבת, אלא הוא גם מחזיק מעמד במשך שנים רבות. כיסוי שעשוי בעבודת יד מופקדת ומחומרי גלם איכותיים יעניק לשולחן השבת שלכם נופך אופנתי שמשלב בתוכו את המסורת היהודית, ותוכלו להעביר אותו לדורות הבאים הודות לאיכותו.

רכישת כיסוי חלה מאיכות מעולה
אם אתם מחפשים כיסוי חלה איכותי ומעוצב עבורכם, או כמתנה למשפחה אחרת – תוכלו ליהנות ממבחר גדול של כיסויים נפלאים באתר BH. הכיסויים הייחודים שלנו מגיעים בשלל עיצוב וצבעים שיהפכו כל שולחן שבת לחגיגי מאי פעם.
הכיסויים עשויים ממיטב חומרי הגלם, לרבות משי איטלקי וקטיפה יוקרתית, בשילוב גימור מדויק ואסתטי. שלל הדגמים של כיסויי החלה כוללים כיתובים/איורים, וניתן להוסיף להם כיתוב לפי בקשה.
בחנות BH אנו מתמקדים על יצירת מסורת ארוכת שנים באמצעות שלל מוצרי יודאיקה ברמה הגבוהה ביותר. אם אתם מעוניינים לרכוש כיסוי לחלה שיאחד סביבו את בני משפחתכם ויעבור לדורות הבאים שימשיכו את המסורת – אנו נשמח להעניק לכם את מיטב הכיסויים שינעימו לכם כל סעודה.